درگذشت پدر شهیدان دقیقی و یک جانباز ۷۰ درصد
کد خبر: 4138331
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

درگذشت پدر شهیدان دقیقی و یک جانباز ۷۰ درصد

علی دقیقی کاشانیان پدر سه شهید و قاسم شفیعی اصل؛ جانباز ۷۰ درصد دعوت حق را لبیک گفتند.

درگذشت پدر شهیدان  دقیقی و یک جانباز ۷۰ درصدبه گزارش ایکنا علی دقیقی کاشانیان پدر شهیدان حمید، مجید و مجتبی و قاسم شفیعی اصل؛ جانباز ۷۰ درصد دعوت حق را لبیک گفتند.

شهید حمید دقیقی کاشانیان سوم فروردین 1343 در شهر کاشان متولد شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. چهارم دی 1359 در آبادان به شهادت رسید و بنا به وصیتش در شیخان قم به خاک سپرده شد. مزار نمادین وی در گلزار شهدای دارالسلام واقع است.

برادرش شهید مجید دقیقی کاشانیان نیز هجدهم دی 1345 در کاشان به دنیا آمد. دانشجوی سال دوم دکترای پزشکی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم اسفندماه 1365 در عملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید و در دارالسلام به خاک سپرده شد.

شهید مجتبی دقیقی کاشانیان دهم فروردین 1350 در شهر کاشان چشم به جهان گشود. دانش‌آموز سوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیستم فروردین 1366 در شلمچه به شهادت رسید. تاکنون اثری از پیکرش یافت نشده است. مزار یادبود وی در گلزار دارالسلام کاشان در جوار برادرانش واقع است.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این پدر گرانقدر از 9 صبح روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت از مسجد جامع کاشان در خیابان بابا افضل کاشان به طرف میدان کمال‌الملک و پس از آن به سمت آرامستان فیض کاشان برگزار خواهد شد.

درگذشت جانباز ۷۰ درصد

قاسم شفیعی اصل؛ جانباز ۷۰ درصد که ۱۴ تیر سال ۱۳۶۸ در منطقه عملیاتی جفیر بر اثر انفجار لوله تانک از ناحیه هر دو پا و دست چپ مجروح و به فیض جانبازی نائل شده بود پس از تحمل ۳۴ سال رنج ناشی از جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

درگذشت پدر شهیدان  دقیقی و یک جانباز ۷۰ درصد

پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۹ صبح از مقابل حرم مطهر حضرت سید علاء‌الدین حسین(ع) به سمت دارالرحمه شیراز تشییع و در گلزار مطهر شهدا به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام
captcha